Τζουράς-μπαγλαμάς του Μιλάνου. Έφερε το όνομα Τοττός. Τον είχε αγοράσει από τον Μπάτη. Ντουγιές βαμμένες εναλάξ:η μία κάσια και η άλλη σε φυσικό χρώμα. Στρόγγυλη τρύπα με διάτρητο κόσμημα από ελεφαντόδοντο. Μήκος 59εκ, ύψος 9εκ και πλάτος 9εκ.
Το φρούριο της Κορώνης. Διακρίνεται ένας μπουζουξής (ζωγραφισμένο από τον G.Niculy το 1832 και βρίσκεται στο Εθβικό Ιστορικό Μουσείο)
Ζωγραφιά από νησιώτικη κασέλα του 1800. Δεξιά η φιγούρα κρατάει μπαγλαμά (ανήκει στον Οδυσσέα Ελύτη)
Ζωγραφιά από νησιώτικη κασέλα του 1800. Δεξιά η φιγούρα κρατάει μπαγλαμά (ανήκει στον Οδυσσέα Ελύτη)
Σύγχρονο γραμματόσημο με λατέρνα
‘Η Μάγκα του ωρολογιού”-ωστόσο, το περιεχόμενο του φυλλαδίου, του 1903, δεν έχει καμία σχέση μήτε με την μαγκιά του ωρολογιού, μήτε με τον υπόκοσμο (συλλογή Ε.Ζάχου)
Αργιλές από κονσερβοκούτι και καλάμι (Συλλογή Γενικής Ασφάλειας Θεσσαλονίκης)
Ψαροταβέρνα-χασαποταβέρνα στο Ναύπλιο (20-10-1974)
Ένας μπουζουξής του Μέντη Μποστατζόγλου
Σύγχρονη λαϊκή κομπανία του Αφγανιστάν (διακρίνεται ένας ταμπουράς)
Λεπτομέρεια από τον πίνακα του Εγγονόπουλου “Commerdia dell’ Arte (1957)